.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طلاق به خاطر رابطه همسر با مردی دیگر

این مرد جوان با دلواپسی شدید وارد یکی از شعبه‌های دادگاه خانواده شد و با نگرانی خطاب به قاضی دادگاه گفت: سه سال از شروع زندگی‌ مشترک‌مان می‌گذرد و همسرم در حال حاضر فرزند اول‌مان را باردار است، اما او آن‌قدر بی‌رحم و سنگدل است که ارزش‌های زندگی‌مان را زیر پا گذاشته و بدون توجه به خانه و زندگی همه چیز را به نابودی کشیده است.

همسرم 23 سال سن دارد و دارای ظاهری بسیار زیباست، اما علیرغم داشتن زیبایی صورت، فاقد زیبایی سیرت است به طوری که به راحتی به زندگی مشترک‌مان پشت پا زده و تمام صحبت‌های من را نسبت به خود نادیده گرفته است.

مرد جوان 26 ساله در حالی که به آرامی گریه می‌کرد، عنوان کرد: چندین ماه است که متوجه رفتارهای غیرعادی همسرم شدم، ابتدا اهمیتی به این رفتار‌ها نمی‌دادم زیرا به او اعتماد کامل داشتم اما بعد از مدتی متوجه شدم تماس‌هایی که به او می‌شود زمان مشخصی ندارد و حتی نیمه‌های شب نیز تلفن همراه او به صدا در می‌آمد.

چند مرتبه از او خواستم برای این تماس‌ها توضیح قابل قبولی ارائه کند اما هر بار از پاسخ‌گویی به سوالات طفره می‌رفت. بعد از مدتی که همسرم را کنترل کردم، متوجه شدم او با مرد دیگری رابطه دوستی دارد و این مساله به قدری برای من دردناک بود که دیگر نتوانستم آن وضعیت را تحمل کنم و درخواست طلاق را به دادگاه ارائه کردم.

به گرارش ایسنا، مرد جوان با بیان اینکه من و همسرم از طریق برادرش با یکدیگر آشنا شدیم، گفت: من در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد مشغول به کار بودم و برادر همسرم برای ترک اعتیاد به کمپ ما مراجعه کرد، از این طریق من با همسرم آشنا شدم و از همان ابتدا همسرم را فردی متعهد تصور کردم.
وی در پایان افزود: با وجود فرزندم، تمایلی به ادامه زندگی با همسرم ندارم زیرا اعتماد بین ما از بین رفته است و دیگر اعتمادی بدست نخواهد آمد. مهریه همسرم را که 115 سکه بهار آزادی است به همراه حضانت فرزندم به او خواهم داد.
قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات مرد جوان به دلیل عدم حضور زن در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.647 seconds.